Tuesday, February 9, 2010

......

mendengar azan pada waktu pagi menenangkan ku...
aku seperti xtahu mengapa aku xblh tido berberapa hari ini..
semua yg aku lakukan seperti tiada makna dlm hidup ku..
mengapa semua berlaku padaku??
aku bosan dengan kata2 org disekeliling ku..
aku perlu membuat sesuatu tuk buat diriku tabah..
aku akan cuba tuk menggembirakan hati ku dengan menyimpan segala
kenangan indah kau dan aku..
biarpun aku keseorangan aku tidak akan putus asa dan terus mencintai nya!
tapi adakah aku akan diterima semula?
itu terserah kepadanya..
langit menceritakan segala duka ku..
aku menangis di sini tanpa kata..
hanya titisan air mata yg dpt memberi ku makna
hati sebak
hati pilu
siapa yg tahu?
duduk di bilik ku terkenangkan mu
terkenang akan semua perkara yg kau dan aku lakukan..
tidak kira dimana aku berada
kenangan itu tetap ada..
bergelendang air mataku..
sekarang aku tahu bahawa aku hanya sampah..
aku tidak dpt membuktikan bahawa aku adalah segalanya tuk dirimu
tetapi walaupun aku kesal..dia sudah pergi..

No comments:

Post a Comment