Thursday, April 15, 2010

blinking lights

melihat ke luar rumah-ku..
lampu neon terang di sekitar KL
berkelip2 lampu kl tower!
suasana sepi pada pukul 6 pagi
satu kereta pun tidak kelihatan
semua sedang nenyak tidur dikatil masing2
tetapi aku hanya mampu melihat mereka tidur dgn nenyak-nya
pening aku dibuatnya
hari sabtu akan tiba..
ape activiti aku pada hari tersebut??
entah apa yg aku akan buat..
melihat ke kamar bilikku
ikan2 pun sedang berenang dengan perlahan
aduhai letih badan tetapi sikit pun xmengantuk!
tapi aku rasa lebih baik hidup seperti ini
tiada siapa blh bising atau text aku pagi2..hahaha
telepon xberbunyi sepi saja pagi nie..kadang2 rindu angin bayu
mungkin aku rindu teman ku!
yg berada jauh nun disana..hahah
belajar sehingga pintar dan bijak!
ape2 pun dia akan pulang
tetapi cepat atau lambat sahaja..
argh kenapa xleh tido nie~!!

No comments:

Post a Comment