Friday, March 7, 2014

Long time no entry~ :D

7th march 2014

Sudah lame xtulis kt blog nie..bile bace blog org terasa lak nk conteng2 kt blog kite sendiri..hehehehehe~
today is 7th march 2014, masa berlalu terlalu cepat taw2 je dh habis blaja dh..alhamdulilah kerana penat lelah diri sendiri usaha nk habiskan belajar akhirnya tercapai gak cita2 nk dpt DIPLOMA! ahhahahah~ semua org dh sibuk nk amik degree aku baru nk dpt diploma~ tp xpe janji aku ade gak diploma kau ade! ahhahahahh~ so skrg nie pon tengah menanti tuk menjalani hidup ngn berbekalkan diploma yg xseberapa nie..tp bak kate org "everyday wake up u learn something new" so aku pon wat lek wat peace redah je hidup nie ngn selamber je..belajar ape yg patut tuk bekalan dunia nie..

Sekarang nie hidup aku makin lama makin terurus ALHAMDULILAH jugak la aku g belajar kan kasi otak nie bergerak cikit, skrg nie susah la nk cite pasal love story sbb aku rasa bende2 mcm 2 xyah la kite nk cari2 bagai..nanti ade die datang la sendiri kann~ so misi aku tuk tahun nie adalah :-

  • Travel all over the world! 
  • Full-kan peti ais aku ngn bermacam-macam minuman cth susu,jus2 dll
  • beli IPHONE 5s!
  • happykan keluarga
  • happykan diri sendiri dengan bende2 yg aku mengidam nk beli! :D

So aku rasa 5 bende nie kene buat dulu sebelum nk melangkahkan kaki ke alam perkahwinan~ sbb aku katakan bende ini ialah kerana kalau dengan info yang aku dapat and baca bukan senang WO~ nk mendirikan masjid kita sendiri byk nk kene pikirkan! So atas sbb2 berikut aku nk manjakan diri dulu ngn bende2 aku xdpt rasa masa aku belajar dulu..bile dh keje nie blh la berbelanja bende2 yg kite nk selagi masih bujang nie..heheheheh~ so nanti kalau org tnye aku blh la dengan bangganya aku jawab aku dah buat semua 2 dan xmenyesal buat semua 2.."perkara yg dirujuk ialah bende2 yang baik taw" heheheheh~ 

aku nk share gambar aku skrg tp aku rasa aku xberapa style bak kate org so xyah la nk letak2 gambar bagai orite3~!!
terkejut jugak aku sbb aku ingat blog aku nie dh kene hapus dh rupe-nyer ade lagi blog aku nie..so dengan tanpa segan silu terus je aku post kt cini..nk cite kt FB 2 rase mcm bosan lak kan..cini mcm private cikit sbb xramai org taw blog aku still hidup! hahahahahhah~  dengan akhir kata aku rasa semua org ade hidup masing2 and semua org blh berubah cuma kita perlu memerhatikan dan memberi aura POSITIVE kepada org yang berada disekeliling kita! choii!! ahhahaha~ sampai cini je blog aku..malas nk tulis panjang2 nanti penat pulak korang nk baca kan..dh mcm karangan dah aku kasi nie.. 

No comments:

Post a Comment